سرخط خبرها

تقدیر از برگزیدگان جایزه جلال در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۵۹۱۲
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
تقدیر از برگزیدگان جایزه جلال در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی
در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی از منتخبان جایزه جلال آل احمد تقدیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده، مدیر کل ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از اعتبار ادبی نویسندگان خراسان رضوی در کشور و کسب افتخار دو سال پیاپی آن‌ها در معتبرترین جایزه ادبی ایران، ابراز خرسندی کرد و گفت: از جمله گران سنگ‌ترین جوایز ادبی ایران جایزه جلال آل احمد است که امسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن بودیم.

تقدیر  از برگزیدگان جایزه جلال در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی

وی افزود: اهمیت و شأن این جایزه به دلیل شخصیت بارز خود جلال آل احمد به عنوان شخصیتی آزاده و قدرتمند در نگارش و نیز به دلیل توجه خاص و اقبال عام به این جایزه است.
وی ادامه داد: کتاب «غم سوزی» به نگارش اعظم عظیمی، توانست به عنوان اثر برگزیده شانزدهمین جایزه جلال، مایه مباهات جامعه ادبی استان باشد.

محمد حسین‌زاده از نویسنده کتاب «عملیات احیاء» محمد حکم‌آبادی که در این دوره از جایزه جلال شایسته تقدیر شد، نیز قدردانی کرد و گفت: تلاش نویسندگان جوان استان، نویدبخش روزهای خوش در عرصه ادب و فرهنگ استان است.

همچنین سال گذشته کتاب «عقیله» الهام امین در پانزدهمین دوره جایزه جلال شایسته تقدیر داوران این دوره شد.

گفتنی است در یک صدوچهل‌وچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، به صورت ویژه از اعظم عظیمی، الهام امین و محمد حکم‌آبادی در حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->